Dress up your laptop!

4 cze 2019

Cześć Wszystkim! Witam Was na moim blogu. 

Dziś prezentuje Wam kilka propozycji na "ubranie" swoich laptopów, tabletów i telefonów z firmą FYY.
Zawsze pokazuję Wam tutaj w co ja się ubieram, ale przecież w XXIwieku, nasze sprzęty też mają swoje ubrania. Oprócz ochrony, case na telefony czy laptopy mogą stanowić stylowe dodatki do naszych stylizacji. 

Hello everybady!
 This post is case presentstion  for your laptop, phone and Ipad. I always presentsion "what I wearing today". In XXI age our equipment they also have clothes. Case for laptop or phone is a the best protection. 
Dress up your equipment with FYY.


 
Zobaczcie jak torba na laptop genialnie komponuje się z resztą mojej stylizacji.


My bag for FYY is so stylish! I love this animal print!         
  • Marynarka/Jacket:Zara
  • Spodnie/Pants:Bershka
  • Bluzka/Blouse:Stradivarius
  • Buty/Shoes: Nie pamiętam gdzie kupiłam/ I don't no :)




This bag is very confortable becouse it is so roomy. I put in the bag my laptop, phone, wallet and perfume. I don't have to take extra bags becouse I can fit everything here.



W sklepie znajdziecie również/ In Store you can choos:


 



Firma ma swoją siedzibę oczywiście w Chinach. Na paczkę trzeba czekać około 2 tygodni. Jakość wykonania mojej torby na laptop jest bardzo dobra i nie piszę tego ze względu na współpracę. Szczerze polecam Wam produkty od FYY. Na pewno zrobię tam kolejne zakupy.











Company location- China.
Waiting time for order- about 2 week.
If you live in US you must waiting only 2-5 day.
Product quality- very good.
I recommend products  from FYY. :)




6 komentarzy:

  1. Ja na mój laptop mam najzwyklejszą torbę, której w ogóle nie używam. Ale myślę, że jak pójdę na studia i okaże się, że laptop jest mi potrzebny to coś na niego kupię.

    P.S.
    Zawsze zastanawiało mnie jak wygląda współpraca z zagraniczną firmą. Dotychczas współpracowałam tylko z polską marką, ale ostatnio odezwała się do mnie amerykańska. Czy Ty inaczej podchodzisz do takich firm, robisz większy research?


    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Fajnie że pytasz, wybieram firmy które mają dobre opinie, dodatkowo proponuję też swoje warunki. Dzięki temu widzę czy firmie zależy na współpracy ze mną, czy tylko potrzebują pustych kliknięć. Polecam sprawdzić opinie o firmie oraz zapoznać się z ich jakością produktu.
    Pozdrawiam serdecznie i już zaglądam do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak czasy w jakich żyjemy wymagają zmian i pędzenia do przodu. Marki wymyślają coraz to nowe rzeczy. Ja nie potrzebuję takich wymysłów, ale prezentują się ładnie.
    Pozdrawiam,
    www.zaplanujzycie.pl

    OdpowiedzUsuń