BornPrettyStore

9 sty 2016

Dziś recenzja produktów z drogerii kosmetycznej BornPrettyStore. Na wstępie powiem , że wszystkie rzeczy doszły do mnie w całości i takie jakie były na stronie. Wszystkie produkty , zdały mój test jakości, więc szczerze polecam. Oczywiście bez rabatu się obejść nie mogło! Dlatego mam dla Was kod rabatowy. Po złożeniu zamówienia wpisujcie NHH10 .
                                                        http://www.bornprettystore.com
                                                                            KLIK                                                                               


Snapchat: hermannatalia  Instagram

Zacznijmy od gąbeczki do podkładu. Świetnie wykonana i niezwykle poręczna. Dobrze rozprowadza podkład , a nadmiar zbiera. Łatwa do wyczyszczenia ( wystarczy mydło i woda).




Kolejny produkt to kredka do brwi. Kolor idealnie dobrałam do moich brwi,  więc również nie mam nic do zarzucenia temu produktowi. Kredkę łatwo się aplikuje, a pędzelek świetnie rozczesuje brwi i rozprowadza produkt. Jednak najbardziej urzekł mnie wygląd opakowania kredki haha tak.. Jest uroczy! 








Przyszedł czas na moje ulubione kosmetyki czyli konturówka i szminka do ust ! Kocham podkreślać usta , a te dwa cudeńka świetnie się do tego nadają. Konturówka przeszła już test jako szminka. Po za tym, że można świetnie obrysować nią usta i je powiększyć nada się do zamalowania całych ust 2w1.
Natomiast szminka to jest to czego szukałam! Idealny mat , który nie wysusza ust na wiór. Piękny odcień , zupełnie ten sam który był na stronie.









To już wszystko, podsumowując nie mam nic do zarzucenia tym produktom.
Dziękuję BornPrettyStore!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz