Studia, kolejna stylizacja NA-KD i nowy wygląd bloga.

27 sie 2019





Cześć Wam! 
Jak widzicie mam nowy wygląd bloga. Bardzo mi się podoba, uwielbiam proste szablony!
Mam nadzieję, że teraz już wszystko będzie dobrze działać. Wiele z Was pisało mi na temat platformy wordpress, jednak dla mnie to czarna magia. Nie mogę przekonać się do przeniesienia mojego bloga właśnie tam. 



Szablon zrobiła dla mnie Weronika z bloga Pasje Weroniki. Jeśli szukacie kogoś kto wykona Wam szablon i pomoże wgrać go na Blogger to polecam Weronikę. Niesamowicie zdolna dziewczyna!

 Jeśli chodzi o stylizację to znów NA-KD, bardzo polubiłam się z tym sklepem! Jakość ubrań jest na prawdę wysoka. Co do cen bywa różnie, dlatego polecam polować na promocjach.

W następnym poście opowiem Wam o studiach. Po roku udało mi się wybrać kierunek który chcę zacząć studiować. Jeśli jesteście ciekawi dlaczego tak długo namyślałam się co do kierunku studiów, wpadnijcie za tydzień.

Total look NA-KD/ Pasek kupiłam na POP UP BAZAR CLOTIFY

4 komentarze:

  1. Super zdjęcia.Masz śliczne włosy.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wpadnę za tydzień! Uwielbiam proste, minimalistyczne szablony!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też cenię sobie prostotę na swoim blogu :)
    Co do stylizacji jest piękna a Twoje włosy mega <3

    OdpowiedzUsuń