NA-KD LOOK i problemy z blogiem.

19 sie 2019

 Dzień doberek!
Nowa stylizacja i znów  zwierzęce wzory. Chyba pozostanę jedyna wierna zwierzęcym printom. Nic nie mogę na to poradzić, zakochałam się w nich zeszłej jesieni i nasza miłość nadal trwa. :)

Z moim blogiem od pewnego czasu dzieją się dziwne rzeczy. Znikają zdjęcia, nie mogę wgrać nowego logo, a o nowym szablonie mogę zapomnieć. Z nieznanego powodu nie da się go załadować.
Większość osób przenosi się z blogspot, chyba powinnam poważnie zastanowić się nad wykupieniem swojej domeny. Ciągle jednak zastanawiam się czy ma to sens. W końcu mój blog to nie popularna strona z setkami odsłon każdego dnia. Z drugiej strony chciałabym żeby wyglądał profesjonalnie. Może macie jakieś porady? Może są tutaj blogerzy którzy przenosili swojego bloga na inne platformy? Dajcie koniecznie znać którą platformę polecacie. Kusi mnie WIX...



Total Look NA-KD/Buty CCC

8 komentarzy:

  1. Interesowałaś się wordpressem? Przeniosłam się właśnie z blogspota.. może nie oferuje takich modyfikacji bloga i szablonu ale (wydaje mi się) że daje więcej możliwości modyfikacji jeśli chodzi o dodawanie i w ogóle pisanie postów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesowałam się ale powiem Ci że dla mnie to czarna magia. Czy udało Ci się zachować stare posty z blogspota po przeniesieniu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to osobiście nie mam żadnych problemów. Jednak nie zastanawiałam się nigdy nad przeniesieniem mojego bloga na inną platformę, jest to moim zdaniem jakoś zbyt skomplikowane. Jeśli byś potrzebowała tu pomocy z design chętnie pomogę ;)
    ładna sesja!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebuje pomocy z blogiem, konkretnie z szablonem, może zgadamy się na Facebooku? Nazywam się Natalia Herman.

      Usuń
  4. Ja z tt moja nazwa to k.arolaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam problemów z blogspotem. Kiedyś patrzyłam na wordpressa ale jakoś mnie zniechęcił. Myślę, że własna domena ma sens, gdy zarobki z bloga są konkretne i można je przeznaczyć na opłacanie domeny (chociaż z tego co patrzyłam kiedyś to nie są to duże pieniądze).

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  6. Love that print.. and those black stiletto heels!! :)

    You look fabulous!! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń