Hipster Sunglasses

18 lip 2019

Cześć Wam!
Dzisiaj prezentuje Wam moją stylizacje all black z okularami marki Jupitoo. Muszę Wam powiedzieć, że już wiele razy miałam na sobie to zestawienie i czuję się w tej stylizacji bardzo dobrze. Zazwyczaj stawiałam tutaj na sportowe buty, lecz dziś odświeżyłam ten look i zamieniłam converse na szpilki. Głównym akcentem jednak są tutaj okulary. Hipsterskie, w stylu 90s i z idealnymi wykończeniami.

Hello Everyone.
 Today I make post about sunglasses from Jupitoo. This sunglasses is a perfect addition to my all black look. I loved  glasses in style 90s. 
In website Jupitoo You can choose color of glasses. For me gold and black color is perfect. 


Which you prefer?

Sunglasses     Womens-Sunglasses



 Okulary są bardzo dobrze wykonane, z przepięknymi detalami. 
This sunglasses is well done and please look at these beautiful details.
 Do okularów dostaniecie stylowe opakowanie oraz szmatkę do czyszczenia.
You will get a stylish package for the glasses and cleaning cloth.



 Bluzka Second Hand/ Spodenki Decathlon/Buty Born2be/Okulary Jupitoo
 T-Shirt Second Hand/Pants Decathlon/ Shoes Born2be/Sunglasses Jupitoo

4 komentarze:

  1. Coraz częściej czytam o tym sklepie. Ja wybrałabym c1, 2 lub c3. Jeśli mogłabym chodzić w przeciwsłonecznych, bo obawiam się że koszt przeciwsłonecznych szkieł korekcyknych w tym kształcie byłby ogromny. Ale bardzo mi się podobają i z zazdrością przeglądam ofertę sklepu.
    Zapraszam na nowe posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia jak wygląda sytuacja z korekcyjnymi szkłami. Ciesze się że Ci sie podobaja.

      Usuń
  2. naprawdę fajnie wyglądają te okulary, ja mam niestety okrągłą twarz więc nie mam możliwości wybrania takich okularów. Fajna stylizacja!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń