Jak sprzedawać ubrania?

16 sty 2017

Dostałam dziś dużą paczkę ubrań , jednak najbardziej wpadły mi w oko te dwie rzeczy. Czyli torebka Guess oraz sukienka w panterkę. Nigdy sama nie kupiłabym sobie sukienki w panterkę jednak ta mnie urzekła i stwierdziłam że Wam ją pokaże. 

Stylizacja z tego postu nie przekracza sumy 100zł, znów chcę Wam przekazać , że warto kupować ubrania w SH, sukienka i torebka zostały zakupione w internetowym szmateksie. Internetowe sklepy z używanymi ubraniami to świetna sprawa. Czasem nie mamy ochoty przeszukiwać ubrań w stacjonarnych ciucholandach. Jest to po prostu niewygodne i pochłania sporo czasu.
Jak pewnie wiecie ostatnio upodobałam sobie aplikacje Clotify, Panie wystawiają tam wspaniałe ubrania, czasem nowe , za grosze. Sama sprzedaję tam ubrania. Zachęcam Was do zainstalowania aplikacji, pozbędziecie się zbędnych ubrań w szafie, zaoszczędzicie czas, a przy okazji zarobicie kilka złotych.
Teraz skupimy się na samej wysyłce ubrań , prosiliście mnie żebym wytłumaczyła jak to robić.
Wysyłanie ubrań to nic trudnego. 
1. Jeśli wysyłasz ubrania najlepiej gdy wsadzisz je do koperty bąblekowej (dostępnej na poczcie koszt od 50 gr do kilku zł w zależności od wielkości). 
2.Opisz kopertę - w lewym górnym rogu napisz swoje dane, a w dolnym prawym rogu dane osoby do której wysyłasz ubrania.
3.Koszty wysyłki - ja zawsze pobieram za ubrania max 7zł , w przypadku butów jest to 12 zł.
Po wykonaniu tych czynności możesz wysłać ubrania.
Zapraszam Was na mojego snapchata nathaliehermaan.










Sukienka SH/Torebka SH/Katana H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz