Co z komentarzami?

23 sty 2017

Ostatnio na grupie dla blogerów znalazłam pewien post w którym dziewczyna pytała czy tylko ona ma takie wrażenie , że pisze posty sama dla siebie. Chodziło jej głównie o to , że ma wyświetlenia na blogu ale czytający ją nie piszą żadnych komentarzy. Zastanowiłam się z czego to wynika i już wiem. Ja sama bardzo rzadko komentuję posty. Po prostu nie lubię tego robić.
Kiedyś był taki czas u mnie na blogu,że nie miałam komentarzy albo było ich bardzo mało. Jednak nie przejmowałam się tym, ponieważ tego bloga piszę przede wszystkim dla siebie.Wiadomo , że komentarze bardzo poprawiają samoocene (te pozytywne oczywiście) motywują do działania, ale zakładając bloga nie sądziłam, że kiedykolwiek komuś go pokażę.Blog stanowi dla mnie mój modowy pamiętnik.Bardzo lubię wracać do starych postów i wspominać... 
Zapraszam Was na moją grupę na Facebooku nazywa się Hermanki , z każdym dniem przybywają nowe osoby. Bardzo lubię atmosferę panującą na mojej grupie. Założyła ją jedna z obserwatorek.Właśnie takie miłe gesty, przekonują mnie w tym , że nie jestem tutaj sama. 
Dodam jeszcze , że na moim kanale pojawił się nowy filmik KLIK














Buty H&M/Płaszcz SH/Szal Mohito/Plecak Bonprix/Czapka Butik
Fot M.Biały 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz