Hymn For The Weekend

17 kwi 2016

Miłego czytania!
Grzechem byłoby nie wykorzystać tej pogody na zdjęcia. 
Jeśli chodzi  o stylizację , większość ubrań było już w poprzednich postach , ale w całkiem innym połączeniu. No i jeśli macie mnie na snapie, to wiecie jak bardzo uwielbiam tą białą koszulę. Czapka jest fajnym patentem na podkręcenie zwykłej i na pozór nudnej stylizacji. Mieliśmy mały problem z czapką, ciągle robiła mi cień na twarzy i jak sami widzicie jest dość spory kontrast mojej twarzy z koszulą. No ale jednak, w moich postach chodzi o stylizację, a nie o ładny wygląd mojej twarzy. To ubrania są tu na pierwszym miejscu. 
Teraz z całkiem innej beczki, postanowiłam opuścić wszystkie grupy dla blogerów, ponieważ to jeden wieli spam. Nike nie czyta tam postów które się udostępnia, tylko zajmują się  wyłudzaniem obserwacji i komentarzy. Jeśli chodzi o mnie nie praktykuje tego. Piszę bloga tylko dla siebie i tak zostanie. Nie rozumiem postów na tych grupach " potrzebuje 1000000000 obserwacji do mojego celu zaobserwujesz?"  Dla mnie to śmieszne i tyle, stąd też decyzja o wyjściu z każdej takiej grupy. 
Jeśli chodzi o moje post, bardzo żałuję, że nie mogę ich robić częściej. Czasem przeszkadza pogoda, czasem brak czasu. Mam nadzieję, że jakoś lepiej się zorganizuję i będę mogła częściej tworzyć. Przez to mam poczucie, że za mało się poświęcam dla swojej pasji. Niestety nie wszystko zależy ode mnie, gdybym mogła robić sobie sama dobre zdjęcia, posty pojawiłaby się regularnie. 
Dziś się rozpisałam, jak nie ja. 

Snapchat: hermannatalia 
























  
Czapka: Klik / Treginsy: Stradivarius / Koszula: Stradivarius/ Buty: Converse 

Fot: M.Biały 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz