Spotkanie Warszawa

4 sie 2016

11 sierpień godzina 13:00 pod Pałacem Kultury odbędzie się spotkanie ekipy MADAMZNA.
Spotkanie to dla mnie jest szczególnie ważne , ponieważ oprócz tego , że w końcu zobaczę się z dziewczynami, to poznamy naszych obserwatorów! 
Fajnie będzie przybić z Wami piątkę i pogadać.
Rok temu założyłyśmy MADAMZNA i nie pomyślałabym wtedy , że tak się to rozwinie. Dzięki temu mogę dzielić się moją pasją z dziewczynami ,a kilka miesięcy temu przyjechała do mnie Zuzia (Wtorek) i okazała się być również pozytywnie zakręcona,zupełnie jak ja :) Nigdy nie sądziłam , że internetowe znajomości mogą się tak rozwijać.
Do zobaczenia w Warszawie!

Ps. Pocztówki dla obserwatorów już wysłane
Ps.2 Wpadajcie na IG nathalieehermaan
Ps.3 Wpadajcie na snapa MADAMZNA






















Ubrania Bershka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz