Wystąpię w reklamie!

29 kwi 2018


Witajcie! 
Wczorajszy dzień zaliczam do bardzo udanych. Miałam okazję wystąpić przed kamerą! Nagrywaliśmy reklamę dla Clotify , miałam za zadanie pokazać na różne sposoby funkcje Clotify.
Bawiłam się świetnie , na początku czułam się lekko skrępowana , jednak po chwili cały stres mnie opuścił . Nie mogę opisać Wam dokładnie scen , z wiadomych powodów  , ale efektami sobotniej współpracy z 813Studio pochwalę się już niebawem na moim Facebooku. 
Wstawiam wam zdjęcia z backstage , makijaż wykonała mi oczywiście niezastąpiona #postawkamakeup.

 Stylizacja do scen w biurze.

Pierwsza scena w"moim pokoju" 


 Zebranie Clotify w przepięknym biurze. W takich wnętrzach praca musi być znacznie przyjemniejsza. Dodatkowo to idealne miejsce do zdjęć.



 Jedna z moich ulubionych stylizacji w ostanim czasie- kombinezon w grochy.

 Na zdjęciu jestem z Panią Teresą. Pani Teresa to jedna z osób  ekipy 813Studio.
 #Postawkamakeup 




 Czarne spodnie Bershka/ Koszula Stradivarius/Czarne obcasy Bonprix/ Kombinezon Stradivarius/ Bordowa Ramoneska C&A/ Torebka Serce Mohito/ Żółta ramoneska Stradivarius/ Białe spodnie Bershka/ Koszula w paski J&N KaddoShop/ Kolczyki Bershka/Pasek Mohito

Stylizacje: Ja
Make up: Postawkamakeup
Zdjęcia: 813Studio 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz