Pop up bazar "Wiosenne wietrzenie szafy" + gość specjalny Saszan

25 maj 2018

Pamiętacie mój ostani post? Pisałam Wam o Pop Up bazar. Wydarzenie miało miejsce w ubiegły piątek. Bawiłam się świetnie! Przybyło wiele osób. Na wiosennym wietrzeniu szafy goście mogli wymieniać się ubraniami oraz sprzedawać je. Dziewczyny przyniosły naprawdę dużo przepięknych ubrań. Całe wydarzenie miało miejsce w szkole Viadmoda.
Na ten dzień postanowiłam założyć kwiatowy zestaw z Reserved, myślę że idealnie pasował do wiosennego wydarzenia.





O 12:30 odbył się krótki warsztat dotyczący Clotify , który miałam okazję poprowadzić. Opowiedziałam o najważniejszych funkcjach Clotify oraz przypomniałam zasady konkursu w którym można było wygrać 500zł na zakupy w Reserved.

















 Gościem specjalnym była Saszan. 





Teraz zapraszam na filmik z całego wydarzenia. Mam nadzieję , że post wam się podobał. :)
Zapraszam do pobrania Clotify na swój telefon.

https://www.youtube.com/watch?v=L6KxCEOMcTk&feature=youtu.be



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz