Zostałam fotomodelką ?

28 cze 2018


 Ostatni post zrobiłam w kwietniu , jakoś nie miałam weny do pisania , chociaż zdjęć mam dużo.
 Nie chciałam pisać na siłę i czekałam na taki dzień jak dziś w którym poczuję chęć podzielenia się znów z Wami częścią mojego życia. Zmieniło się u mnie wiele , ale nie będziemy wchodzić w szczegóły.
Chcę Wam powiedzieć o rozpoczęciu mojej przygodny z pozowaniem. Z racji , że prowadzę bloga to pozowałam do zdjęć już od dawna , jednak teraz zaczęłam brać udział w bardziej profesjonalnych projektach.
Jednym z nich były zdjęcia do magazynu makijażowego. Tematem zdjęć była "panna młoda w stylu vintage" chłodne kolory , surowa twarz itdl. Do gazety nie udało nam się dostać, jednak ja jestem bardzo zadowolona z efektu tej sesji.Pracowaliśmy nad tymi zdjęciami kilka dobrych godzin i pamiętam jak bardzo byłam zmęczona po skończeniu sesji. Uważam, że wraz z makijażystką i fotografem zrobiliśmy kawał dobrej roboty. Koniecznie dajcie znać co myślicie o tych fotkach.




Makijaż: Martyna Nysztal
Zdjęcia: Piotr Stopa

Kolejna sesja odbyła się w Lubińcu. Zdjęcia były wykonywane na warsztatach fotograficznych. Tutaj przedstawię Wam zdjęcia od różnych fotografów, ponieważ na  warsztatach współpracowałam z sześcioma fotografami.







Makijaż: Aga Jaksik
Zdjęcia: Mirek Kotas


Zdjęcia: Elżbieta Danielczok 







Zdjęcia: Anna Łękawa 

Oprócz sesji miałam okazję brać udział  w 25leciu firmy Agro As , byłam tam w charakterze Fotomodelki/ Hostessy 




Makijaż: Magdalena Dobra
Zdjęcia: Loft Studio

Mam nadzieję , że post Wam się podobał. Stylizacje do zdjęć wybierałam oczywiście ja sama :)

Moje portfolio KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz