Szminki , pomadki , błyszczyki..

22 lis 2015

W dzisiejszym poście pokarze Wam moje szminki , pomadki i błyszczyk. Oraz dam kilka porad jak dbać o usta i jak przedłużyć trwałość  szminki.
    Szminki to mój ulubiony kosmetyk jeśli chodzi o makijaż. Lubie mieć wyraźnie podkreślona usta.



  Jednak warto zacząć od pielęgnacji ust.
Używamy pilingu do ciała ,do twarzy, do rąk itd. , więc dlaczego nie użyć go też do ust. Najlepiej     zrobić go samemu w bardzo prosty sposób. Potrzebujemy do tego miód i cukier. Łączymy te dwa     składniki i nakładamy na usta. Masujemy nasze usta przez 5 min i gotowe. Usta po 5 minutach są     zdecydowanie gładsze i mniej spękane.


Zimą zanim wyjdziesz z domu nałóż na usta pomadkę ochronną ja najbardziej lubię te z  firmy Nivea.

A co jeśli pomadki ochronne nic nie dają? Przy używaniu silnych leków np. na trądzik nasze usta są niczym papier ścierny, zwykła pomadka tego nie załatwi. Warto kupić sobie wtedy wazelinę białą( która w rzeczywistości jest przeźroczysta). Wazelina silnie nawilża i na pewno poprawi kondycję ust.


Teraz przejdźmy już do szminek. Każda z nas lubi widok naszych ust zaraz po pomalowaniu , kolor jest intensywny i pięknie podkreśla nasze usta. Niestety wszystko co piękne nie trwa wiecznie, nawet najdroższa szminka po jakimś czasie straci swój intensywny kolor. Warto zatem przedłużyć utrzymanie się szminki na ustach. Jak to zrobić? Wystarczy przed nałożeniem produktu przypudrować nasze usta i gotowe. Tym sposobem trochę przedłużymy utrzymanie się szminki na ustach. 

Przyszedł czas na pokazanie Wam moich ulubionych szminek :)

Zawsze kupuje podobne kolory sama nie wiem dlaczego . Przedstawię je teraz po kolei.









 Na ustach mam szminkę drugą od prawej na pierwszym zdjęciu , a na drugim to szminka pierwsza od prawej :)

Moja kolekcja szminek nie jest duża , ponieważ lubię mieszać kolory za pomocą paletki z firmy Douglas.



Konturówki mam tylko dwie , w kolorze brudny róż oraz brązową.

Błyszczyków miałam wiele, ale większości się pozbyłam. Nie jestem fanką błyszczyków , bo wolę matowe usta , ale jeden zostawiłam ze względu na zapach. Jest on z firmy Sephora i nie zmienia koloru ust tylko je nabłyszcza.

Kto wie gdzie mogę znaleźć szminki takie jak poniżej koniecznie stacjonarnie, proszę dać znać  :)

                                                                    Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz