Mój ulubiony makijaż

24 gru 2015

Pytania na Ask.fm o mój makijaż zmotywowały mnie do zrobienia posta na ten temat, więc jest ! Mój makijaż który  wykonuję najczęściej. Nie zaskoczę Was tu niczym specjalnym , ale pokażę krok po kroku jak używam danych produktów. Na taki makijaż można pozwolić sobie na co dzień , ale i od święta. Myślę, że i na dzisiejszy dzień świetnie się sprawdzi. Tak z innej baczki, chciałam Wam podziękować za coraz większą oglądalność na snapie. Z każdym dniem Was przybywa , to bardzo motywujące! Buziaki.
 Snapchat: hermannatalia

Wesołych Świąt kochani! 


Krok 1. Całą twarz nawilżam kremem zanim nałożę kolejne produkty.


Krok 2. Maskowanie worków pod oczami. Problem z którym zmaga się większość kobiet, ja maskuje je moim ulubionym korektorem.


Krok 3. Teraz magiczna buteleczka która może zdziałam cuda. Pewnie już wiecie o czym mowa Podkład! Tapeta! Gips! 

Krok  4. Delikatnie pudruje swoją twarz :)




Krok 5. Brwi! Brwi w moim przypadku wystarczy lekko podkreślić tą oto paletką. Na początek brwi nakładam jaśniejszy odcień a na koniec brwi ciemniejszy :)





Krok 6. Teraz biały cień. Nim maluje mój łuk brwiowy oraz kąciki oczu.


Krok 7. Po białym cieniu przyszedł czas na czekoladowe odcienie. Od jasnego do ciemniejszego.



Krok 8. Róż , pewnie wiecie jak go nakładać więc nie będę się rozpisywać.


Krok 9.  Teraz czas na kreski moje kochane.

Krok 10. Podkreślam rzęsy moim ulubionym tuszem.

Krok 11.  Na koniec świąteczny akcent , czyli czerwona szminka.


No i to na tyle :) Tak prezentuje się mój makijaż. 
















1 komentarz:

  1. Zazdroszczę tak ładnych i gęstych brwi. Natura czy coś robisz z nimi?
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń