stylewe.com

23 wrz 2016


Hej , napisała do mnie firma stylewe.com , z zapytaniem czy chciałabym przedstawić ich produkty na moim blogu. Na początku byłam sceptycznie nastawiona jednak po zapoznaniu się z ich stroną , postanowiłam , zrobić Wam post z ich ubraniami , ponieważ mają  bardzo fajne rzeczy. Przygotowałam dla Was kilka zestawów, na randkę , ponieważ w tej sprawie najczęściej do mnie piszecie. Mam nadzieje , że Wam się spodobają :)


Wybrałam kila koktajlowych sukienek , uważam iż w takiej kreacji każda z nas może poczuć się bardzo kobieco i wyjątkowo.
-Pierwsza sukienka w cielistym kolorze podkreśli Twoją figurę , detale widoczne na sukience dodają jej seksapilu i niebanalnego wyglądu.




- Następna sukienka w kolorze czarnym , podkreśli Twoją klasę i jednocześnie zakryje niechciane boczki. Krój sukienki jest niezwykle romantyczny. Długość maksi zakryje też większe uda czy łydki. Więc jeśli masz coś do ukrycia ta sukienka , świetnie się sprawdzi.



- Jeśli jednak chcesz , by Twoja sukienka była  bardziej na luzie zaproponuję Ci tą z modnym detalem w postaci dziurek.




Torebki.
Do każdej z tych sukienek dobrałam dodatki które moim zdaniem , świetnie będą pasować
 - Pierwsza sukienka , jest bogata sama w sobie więc nie dodawajmy do niej biżuterii, torebka powinna , też być mała i bez szaleństw. Postawiłam na tą zgrabną i delikatną torebkę. Jej rączka jest wykonana na kolor różowego złota , więc świetnie będzie współgrać z naszą koktajlową sukienką.

          
- Czarna sukienka nie musi być nudna , to właśnie dodatki sprawią , że będziesz błyszczeć tego wieczoru.
Torebka w żółtym kolorze będzie idealna , jej wielkość pomieści Twój portfel oraz telefon.



- Moją ostatnią propozycją modnego dodatku w postaci torebki będzie ta zielono-czerwona. Nie bój się bawić kontrastami kolorów, na pewno będziesz się wyróżniać!

Jeśli jednak nie wpadły Ci w oko moje zestawienia , wybierz coś sama na ich stronie.Potrzebujesz większą dawkę inspiracji? Odwiedź instagram @Stylewe , lub  Facebook

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz