Mom jeans

8 wrz 2016

Zaczął się rok szkolny co równa się z mniejszą ilością czasu na rozwijanie swoich pasji. Na szczęście aktualnie odbywam miesięczne praktyki , więc jeszcze nie jestem zajęta odrabianiem lekcji , uczeniem się na sprawdziany itdl. Mam bardzo fajne praktyki i bardzo wyrozumiałego szefa , więc czuję się tam dużo lepiej niż w szkole.

Co do stylizacji , to lubię takie połączenia , lecz chodzenie w szpilkach to dla mnie prawdziwa męczarnia. Słyszałam wiele razy , że szpilki z dobrej firmy są wygodne. Sprawdziłam to i stwierdzam , że w moim przypadku to tak nie działa. Zakładam szpilki rzadko , tylko na wyjątkowe okazje. Wytrzymuję w nich maksymalnie 10 min , więc zawsze jakieś wygodne buty mam przy sobie na zmianę. 
Zapraszam na snapa dla obserwatorów nathaliehermaan ( przez jedno e ) 











Marynarka Stradivarius/Spodnie Stradivarius/Bluzka Bershka/Szpilki McArthur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz