B&W

28 sie 2016


Przyszłam do mojej koleżanki rano i zauważyłam , że śpi w świetnej piżamie. Spodnie spodobały mi się tak bardzo, że postanowiłam je pożyczyć i zrobić z nimi stylizacje. Stwierdzam , że Kasia nawet jak śpi wygląda stylowo haha.
Buty też nie są moje , zwinęłam drugiej przyjaciółce. Fajnie jest mieć przy sobie przyjaciół ,można pogrzebać im w szafie , w lodówce, ale najlepsze jest to, że ma się na kogo liczyć. Nawet jeśli czasem się o nich zapomina. 
Teraz z innej beczki. Na snapie Madamzna wiele razy prosiliście mnie , żebym założyła kanał na YT. Wahałam się bardzo. Zupełnie tak jak na początku z blogiem. Po długich miesiącach namysłu, spróbowałam nagrać vloga, no i odebraliście to bardzo pozytywnie. Nadal się trochę wstydzę, lecz wychodzę z założenia, że trzeba się rozwijać. 
(Subskrypcje mile widziane haha )
Kolejny wątek to zdjęcia. Czarno- Białe dziś! Miałam już sesje z wieloma fotografami , ale styl w jakim robili mi zdjęcia , zawsze mi nie odpowiadał. Mateusz moim skromnym zdaniem, robi cudowne zdjęcia. Tylko jego zdjęcia odpowiadają mi w stu procentach. Często się kłócimy podczas zdjęć, bo ja widzę to inaczej i On też, ale i tak zawsze wychodzi wspaniały efekt końcowy. Mówię o tym dlatego, bo dzisiejszą sesją , przeszedł samego siebie. 
Ps. Jeśli chcecie zobaczyć jak powstała ta sesja to zapraszam tu KLIK


























Pelerynka SH/Spodnie szafa Kasi/ Buty szafa Kingi/ Bluzka Bershka/Torebka Mohito 
Fot. Mateusz Biały 

1 komentarz: