Clotify/Wyprzedaż mojej szafy

18 gru 2016

Witajcie! 
Czy znacie już aplikację Clotify? Jeśli nie to koniecznie ją zainstalujcie (Klik  do zainstalowania za darmo z App Store lub Google Play), ponieważ właśnie tam od dziś odbywa się wyprzedaż mojej szafy. Dzięki tej aplikacji szybko i sprawnie kupicie moje ubrania w cenach od 10-40zł. Dostępne będą te produkty które zobaczycie poniżej.
Jednak Clotify to nie tylko mój internetowy Second Hand , to też moja wirtualna szafa , miejsce w którym mogę z innymi dzielić sie stylizacjami. Jeśli kochasz modę jak ja lub po prostu szukasz inspiracji to ta aplikacja jest właśnie dla Ciebie.
Znajdziesz mnie na Clotify jako Natalia Herman.
Filmik o aplikacji KLIK


PS. Po więcej ubrań zapraszam juz do aplikacji :*

Dziś i jutro (21.12.16-22.12.16) wszystko -50% nie czekaj instaluj aplikację juz teraz ! 












27zł











 27zł





27zł


15zł
35zł
40zł
40zl
35zł





27zl






15zl
30zl

20zl
20zl


30zl




12zl

20zl







40zl
40zl



Do zobaczenia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz