Powracający trend.

2 gru 2016


Cześć!
Tak dawno nic nie pisałam tutaj, że nie wiem czy nie zapomniałam jak to się robi.
Zacznę może od tego że zdjęcia są fatalnej jakości ale nie mam innych , a bardzo chcę znów wrócić do blogowania.
Jednak jeśli przymkniecie oko na tą jakość, a standardowo skupicie się na stylizacji ,bo o to właśnie chodzi w moich postach to zauważycie najnowszy trend! Mowa tutaj oczywiście o rajstopach (kabaretki). Nosiłam je już kiedyś , a na pewno nosiła je moja mama. Tak ,tak moda wraca. Lecz noszenie tego trendu zmieniło trochę swoją formę. Już nie używamy ich do sukienek , a do spodni. Mi bardzo się to spodobało , zakładam też owe rajstopy do spodni z dziurami i czuje się świetnie w takim wydaniu.
Postawiłam też na mocny makijaż i związane włosy , te dwie rzeczy to coś rzadko spotykanego u mnie. 
Już jutro pojawi się filmik na moim Youtube z wykonaniem tego makijażu.
Następna sprawa to nowy wygląd bloga , mam nadzieję , że przypadnie Wam do gustu mi się bardzo podoba.
Podczas kiedy tutaj nic się nie działa zrobiłam wiele filmików na Yt, więc serdecznie Was zapraszam tutaj KLIK.
Kolejnym wątkiem który chcę poruszyć to POWRÓT MADAMZNA. 
Wróciłyśmy i szukamy nowych osóbek :)
Jeśli chcesz dołączyć do naszej ekipy to wpadnij tutaj i zapoznaj się z zasadami.
Jeśli czegoś nie rozumiesz , coś jest nie jasne napisz do nas madamzna@gmail.com
Przepraszam , że wszystko jest napisane tak chaotycznie bez ładu i składu ,ale tyle się wydarzyło i tak dawno tutaj nie pisałam , że nie umiem ująć tego w jedną spójną całość. 
Pozostało mi jedynie zaprosić Was teraz na mojego snapa natahliehermaan i do następnego pościka.














Spodnie Bershka/Koszula Sh/Płaszcz Sh/Buty Vans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz