Grandparents Glasses

11 mar 2017


Cześć! 
Dziś zdjęcia zrobione "własnoręcznie" , biała firany , statyw , samowyzwalacz i można dodawać kolejną stylizację na bloga.

Szerokie spodnie już widzieliście na moim blogu w wydaniu letnim , dziś zestawiłam je z golfem i lakierkami, dodałam pasek i całość bardzo mi się spodobała. Co do okularów , to pewnie już widzieliście takie " dziadkowe" okulary na instagramie , ja swoje zrobiłam sama i chyba nie odbiegają znacznie od tych dostępnych w sklepach.
Teraz trochę się Wam wytłumaczę , dlaczego tak rzadko pojawiają się posty no i dlaczego nie ma mnie na snapchacie. Ciągle walczę z brakiem czasu , pewnie jak większość z Was, jestem zła na siebie , że nie mam czasu na bloga , ale coraz trudniej godzi mi się szkołę z moimi obowiązkami pozaszkolnymi. Dlatego na pasje zostaje tak mało czasu.
Jednak nie będę Wam narzekać jak to jestem zabiegana , bo każdy jest.. 
Najważniejsze to jest mieć po co tak gonić. 
Ja wraz z moim chłopakiem wybywamy na majówkę do Albanii, dlatego chcę teraz zrobić jak najwięcej ,by później spędzić wspaniały tydzień w słoneczku, odpoczywając od wszystkiego. Postanowiłam , że będę pracować właśnie dla podróży. 
Uwielbiam poznawać nowe miejsca.
Przywiozę trochę Albanii i Wam , ponieważ mam zamiar zrobić kilka postów na bloga,nagrać vloga na kanał i pewnie pojawi się coś na snapchacie.
 Snpachat nathaliehermaan
 Jeśli jeszcze nie widziałaś/eś najnowszego filmiku na kanale kliknij tutaj.







    Spodnie H&M/Buty Stradivarius/Pasek BigStar/Golf nie pamiętam skąd :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz