Mam 20lat i własny sklep

4 lut 2018






Witajcie moi czytelnicy. 

Właśnie rozmawiałam z Zuzią z bloga zuzu-zuzannaxx.blogspot.com , która to zmotywowała mnie do napisania tego pościka. 
Zastanawiałam się czy ktoś jeszcze czyta blogi , przecież to już taka przestarzała forma komunikacji z ludźmi. Zuzia jednak przekonała mnie , że wiele ludzi blogi nadal odwiedza. 
Więc jestem i piszę! 
W starszych postach możecie znaleźć jakieś wpisy o moim marzeniach , o tym co chciałabym robić w przyszłości. Jednym z moich planów na przyszłość było posiadanie własnego sklepu , wybieranie idealnych materiałów, sprzedawanie tylko towaru wysokiej jakości ,za ceny dostępne dla każdego człowieka.
 Długo o tym myślałam , chodząc po sieciówkach chwytałam się za głowę widząc cenę za 100% poliester  i ciągle sobie powtarzałam , że gdybym to ja miała sklep , na pewno zadbałabym o jakość ubrań. 
Jak sobie pomyślałam tak się stało. Wraz z moją koleżanką stworzyłam swoje(nasze) pierwsze dziecko.

Przedstawiam Wam sklep odzieżowy do którego sama wybieram rzeczy, dbam o to co jest w nim sprzedawane. Sama stworzyłam logo  i grafiki. Jestem dumna że dwie młode osoby potrafią się sprężyć i stworzyć coś fajnego , dostępnego dla każdej z nas. 
Na razie sklep jest tylko online, ale mam nadzieję że w krótce  będzie mi dane posiadać sklep stacjonarnie.
Małymi kroczkami będę podążać do celów które sobie wyznaczam. Chcę każdego dnia ulepszać J&N , tak aby klienci  wracali z uśmiechem na twarzy. 
Na chwilę obecną , wszystko idzie po mojej myśli, trzymajcie za mnie kciuki! 

Poniżej przedstawiam wam rzeczy które są i były dostępne. Aktualnie czekam na dostawę , więc jeśli chcecie być na bierząco zapraszam Was na Facebooka mojego sklepu J&N .

Dajcie koniecznie znać co o tym myślicie, a może macie jakieś pomysły dotyczące mojego sklepu? Wszystkie uwagi chętnie przeanalizuje! 
Możecie również napisać jakie ubrania chcielibyście zobaczyć w J&N.

Zacznijmy od przestawienia rzeczy które zostały.










Tak, zostały tylko dwie sukienki! 

2. Teraz czas na rzeczy które się sprzedały i nie przewidujemy ich dostaw.























Na końcu , przedstawiam część towaru który już niedługo pojawi się na fb J&N. 




Ten komplet to wyjątkowe ubranie , ponieważ będzie dostępny w wersji matka+ córka.
Pewnie już niejednokrotnie widzieliście jak amerykańskie gwiazdy ubierają swoje dzieci dokładnie w to sama co zakładają na siebie. Uważam, że to urocze i chcę spróbować tego u siebie. Jestem bardzo ciekawa czy polskie mamusie chcą by ich córki nosiły to samo co one.
Ta czarna torebka z perełkami już była w J&N dostępna jednak po 15 min wyprzedała się. Dostawa już niebawem. 









 Przedstawiłam Wam część towaru który oferujemy. Dzięki i do zobaczenia w nowym poście.




4 komentarze:

  1. Też zastanawiam się właśnie nad otworzeniem własnego sklepu internetowego i chciałem się Ciebie zapytać czy uważasz, że takie https://sellintegro.pl/17-shoper dodatkowe moduły do skryptów sklepów internetowych to dobry pomysł? Czy rzeczywiście ułatwiają one obsługę samego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam dopiero otworzyć swój sklep internetowy. Nie wiem tylko, jakiej firmie powierzyć obsługę płatności. Czy ta: https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online będzie odpowiednia? Czy miałaś z nią styczność?

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie, warto również wziąć pod uwagę takie kwestie jak obsługa płatności. Tutaj najlepiej sprawdzi się oferta doświadczonej firmy. Ja od siebie mogę polecić https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online Jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń