Autumn Stripes

21 paź 2017



Tej jesieni jestem zakochana w kolorze czerwonym, czerwone sweterki , kurtki itdl podobają mi się najbardziej! 
Dlatego postawiłam na czerwone dodatki do mojej sukienki. 
Sukienkę kupiłam kilka dni temu ale już wiem , że będzie moją ulubioną , jest niesamowicie wygodna. 
Kiedyś widziałam podobą na FB, Pani wstawiła zdjęcie takiej sukienki by pokazać jak ubierała się jej babcia. Bardzo mi się spodobała ta sukienka i chciałam ją odkupić , jednak nie była na sprzedaż , właścicielka miała do niej duży sentyment i stanowiła pamiątkę rodzinną. Nie dziwię się , sama też bym jej nie sprzedała. 
Jestem zakochana w rzeczach typu vintage, więc gdy weszłam do Stradivariusa i zobaczyłam ją , od razu wiedziałam , że biorę ją! Piękne uczucie haha...



 














Sukienka ,Torebka Stradivarius/Buty -nie pamiętam sklepu :( 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz