Pastele na jesień.

7 paź 2017






Mogę prezentować Wam ten zestaw dzięki mojej mamie!
 Poprosiłam ją o jedno zdjęcie do mojej serii "Look of the day" na fanpage, ale zrobiła mi trochę więcej niż jedno zdjęcie i proszę , mamy post! 
Uwielbiam robić takie wpisy najbardziej. Wpisy ze stylizacjami sama najchętniej oglądam, bo przecież stylizacje , moda, ciuszki, pokazy mody, second hand, zakupy to tematy które przewijały się na tym blogu najczęściej! Zawsze byłam fanką modowych blogów dlatego sama też taki staram się tworzyć.
Co do samych zdjęć, wiadomo , nie są to profesjonalnie wykonane zdjęcia i celowo zostawiłam nawet te rozmazane , ponieważ bardzo lubię takie spontaniczne fotki. 
Uważam , że mają więcej uroku niż te idealnie wyretuszowane  z perfekcyjnym światłem itdl.
Zapraszam Was do obejrzenia mojej pastelowej stylizacji. Zachęcam Was też do obserwowania mojego fanpage. Odnośnik po prawiej stronie --->





























Płaszcz jest ze sklepu znajdującego się w Galerii Śląskiej Rybnik ( nie pamiętam nazwy)/Spodnie Bershka/Botki H&M/Torebka CK (kupiona poprzez aplikację Clotify)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz