"Co mam w swojej torebce"- wersja sportowa :)

1 paź 2017

Ostani raz pisałam do Was w kwietniu , mamy 1 październik , a wam udało się mnie przekonać , że mam wrócić na bloga. 
Zastanawiałam się cały wrzesień czy to dobry pomysł skoro nie mam już fotografa. 
Mój blog był zawsze modowy , ale Wy prosicie o post związany z siłownią. 
Nie wiedziałam czy to dobry pomysł...
Pewnie wiecie co sądzę o ludziach którzy uważają że są świetni w każdej dziedzinie życia. Zawsze otwarcie śmieję się z pseudo trenerów fitnes , 12letnich blogerek modywch etc. Mówię o tym otwarcie, więc czemu ja miałabym pisać coś o siłowni skoro nie mam o niej zielonego pojęcia? To że z niej korzystam , że ćwiczę i dbam o to co jem nie oznacza że mogę kogoś pouczać. Jednak wiem kto może to robić! Mój trener! To dzięki niemu zaczęłam ćwiczyć. 
Pewnie rzadko kiedy się zdarza że motywacja sama pisze do Was na Facebooku co? Ja miałam na tyle szczęścia , że właśnie napisał do mnie Przemek. Zaproponował mi prosty układ , ty ćwiczysz ja Cię trenuję i potraktujemy to jak wyzwanie. Zgodziłam się! Teraz wiem że to była najlepsza decyzja.
O dietę i treningi dba mój trener , dlatego nie ma mowy żebym tutaj o tym pisała.
Zatem o czym będzie ten post? O siłowni! Jednak bardziej od mojej strony. Pokażę Wam w tym poście , moje ulubione ubrania na siłownie , buty , niektóre posiłki itdl.
Myślę, że to co mam w mojej sportowej torbie, ciekawi nie jednego , biorąc pod uwagę setki pytań "skąd bluzka" , "skąd buty".
Po tak długim wstępnie , zapraszam Was do dalszej części.

Ps. Jeśli chcecie coś zmienić, może potrzebujecie porady odnośnie diety, to zapraszam Was na FB Przemka, tam znajdziecie jego bloga i możecie się z nim skontaktować wrobelprzemek.pl

Każdy dzień zaczynam od śniadanka. Zawsze jest to jajecznica ale dziś zrobiłam omlet + pije kawę.
Nie dodam Wam zdjęcia wszystkich posiłków , ponieważ post przygotowuje rano , ale myślę, żę w następnych postach pochwalę się wszystkimi posiłkami.

Tak prezentuje się moja sportowa torba , jest bardzo stara , kupiłam ją gdy zaczynałam swoją przygodę z siatkówką czyli jakieś 7-8 lat temu. Jest w bardzo dobrym stanie i przeżyła już bardzo wiele. 
Kolejne zdjęcia będą przestawiać przykładowe ubrania które w niej nosze i nie tylko. 
Zaczynamy "CO MAM W SWOJEJ TOREBCE" haha.







 Teraz ulubione rzeczy do kąpieli po treningu.
 Suplementy.
Wszystkie suplementy dostaniecie w sklepie bodypak.pl 
Dodatkowo na kod:   Przemek-W dostaniecie rabat ;) 
Ostatnio na bodypak.pl jest dostępna wersja suplementów dla kobiet. Szczególną uwagę przykuwa białko dla kobiet nie tolerujących laktozy. 


Mam nadzieję że post Wam się podobał. Dajcie standardowo znać , co sądzicie o takiej formie postów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz