MODA MNIE PRZYTŁACZA! POMOCY!

25 mar 2018




Witajcie! 

Dziś tak bardzo spontanicznie postanowiłam sobie z Wami "pogadać" na temat klasyki.
Dostałam kilka wiadomości , że czujecie się skołowane , że trendy Was przytłaczają. Nie do końca czujecie się dobrze w tym co aktualnie jest modne. Ja widzę jedno rozwiązanie - klasyka.
Klasyka sprawdza się wszędzie , jest bezpieczna i ponadczasowa. Ja skupię się dziś na klasycznych ubraniach , ponieważ to jest temat przewodni mojego bloga- MODA. 
Chcesz wyglądać dobrze , ale nie wiesz jak się za to zabrać? 
Ubierz się po prostu KLASYCZNIE. 
Czarne+Białe= najbezpieczniejsze połączenie , sprawdzi się na każdą okazję! 
Klasyczne rzeczy pasują każdej z nas , przedstawiam twarde dowody!
Ja i Andżelika ubrałyśmy się właśnie w takie bezpieczne zestawy. 
Jesteśmy zupełnie innymi kobietami , mamy zupełnie inną urodę, jednak takie połączenia pasują nam obu. 
Piszę ten post , żeby  przekazać moim czytelnikom  ważną myśl , nie goń  za modą jeśli jej nie rozumiesz. Jeśli nie czujesz żółtego sweterka z czerwonymi spodniami , to nie zakładaj tego! To co obecnie jest modne nie musi być właśnie dla Ciebie. Modą można się bawić , jednak jeśli nie masz na to ochoty...To już wiesz co robić! 
Zaspałaś? Jesteś spóźniona i nie masz czasu na przemyślenie stylizacji dnia? Szybko łap za białą bluzkę i dopasowane jeansy. Dodaj ramoneskę , lub katanę i biegnij! Będziesz wyglądać na prawdę dobrze. 

Teraz odbiegając od tematu- informacja dnia dla fanów mody i aplikacji na telefon!
 Już w Maju odbędzie się modowy event Clotify&Viamoda , jeśli chcesz pokazać swoje stylizacje i zdobyć możliwość wygrania gotówki na zakupy ze stylistą , śledź mojego bloga! 
Następny post który się ukarze , będzie zaproszeniem Was na wielkie modowe wydarzenie. 
Wstęp Free! 








Tutaj na rozluźnienie BRDZO POWAŻNEGO TEMATU , taki oto Memik powstał. 
Spodnie H&M/Bluzka H&M/Ramoneski H&M/Buty (moje) Stradivarius/Okulary (moje) ZARA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz