Czy przywiązujesz wagę do tego jak wyglądasz w domu?

11 mar 2018


Kobiety dzielą się na dwie grupy , na te które po domu biegają w wyciągniętych bluzkach i na te które przywiązują wagę do tego co wkładają na siebie , nawet jeśli nie spodziewają się gości. 
Ja zdecydowanie należę do tej grupy , która lubi ładnie wyglądać nawet podczas domowych obowiązków. Nawet jeśli jestem zupełnie sama w domu i oglądam filmy , lubię mieć na sobie ładną bluzę czy sweterek. Poprawie mi to samopoczucie. Lubię ładnie wyglądać również sama dla siebie. 
Kolejna sprawa to co , gdy nagle ktoś do nas zawita? Nieoczekiwany gość , kurier , lub sąsiadka której nie lubimy?  (Żarcik oczywiście , sąsiadów zawsze kochamy.)
Stwierdziłam , że w dzisiejszym poście przedstawię Wam cztery propozycje na  domowe stylówki. Wygodne , ładne i cieplutkie.

Pierwsza propozycja to bluza. Ładna bluza przyda się nie tylko do latania po domu, ale też na zakupy , czy spacer z psem. Do bluz zazwyczaj noszę krótkie spodenki , ponieważ w moim domu jest ciepło. Jednak w przyrodzie musi być równowaga więc na stopy lądują cieplutkie góralskie skarpety. 








Teraz domowo jednak nadal stylowo. Kraciasta koszula! Chyba nie muszę tutaj za wiele dodawać.. Umówmy się, koszula jest dobra na każdą okazję.  Z miłego materiału , nada się idealnie jako podomka :)








A co gdy wracasz z zimnego dworu i potrzebujesz się szybko ogrzać? Stylowo i  cieplutko czyli kimono panda. Bardzo ją lubię , jednak nie nadaje się w moim odczuciu do spania, jest mi w niej za gorąco podczas snu.






Ostatnia propozycja to sweterek + bluzka na ramiączkach. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz