Powrót do lat 90.

5 wrz 2018




 Sesja została stworzona w celu publikacji w magazynie. 
Jednak nic z tego nie wyszło, a zdjęcia nawet nie zostały wysłane.
Pewnie zastanawiacie się teraz dlaczego...
W dużej mierze zawaliłam ja, ale od początku.
W czerwcu w mojej głowie urodził się pomysł sesji zdjęciowej w klimacie lat 90tych, powiedziałam o tym reszcie ekipy( niektórych widać na zdjęciach) i zaczęliśmy działać. 
Wszystko wydawało się być dopięte na ostani guzik, jednak kiedy doszło do wysłania zdjęć okazało się iż wszystkie zdjęcia zostały zrobione w złym formacie i nie da się nic z tym zrobić. 
Rozumiecie!? Tyle pracy na marne.
Niestety, żadna osoba łącznie ze mną zaangażowana w sesję nie sprawdziła wymagań pod publikację.
Mamy nauczę na przyszłość!

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z efektów naszej pracy. Myślę, że to nie ostatnia sesja którą będziemy organizować. Dajcie znać co sądzicie.



















Look 1. 
 Żółta peleryna SH/Żółta bluzka Bershka/Daszek H&M/Buty Stradivarius

Look 2.
Czarne body Stradivarius/Spodnie Adidas/Buty Stradivarius/

Panowie: total look SH

Make up Angelika Postawka
Modele Kewin Durczok, Dawid Siedlarz 
Zdjęcia: Daria Ciecior 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz