Jesienny przegląd trendów.

16 wrz 2018

Cześć! Przygotowałam dla Was jesienny przegląd trendów na jesień 2018.
W tym poście postawiłam tylko na okrycia wierzchnie, ponieważ jesienią to właśnie do nich przywiązujemy szczególną wagę.


1.Pierwszy trend ciągnący się już od dwóch lat to futrzane kurtki i kamizelki, w tym sezonie przede wszystkim stawiamy na futrzane kamizelki. 
Pamiętajcie, że futra syntetyczne są  dużo ładniejsze od prawdziwych i nie warto płacić za śmierć niewinnych zwierząt! :) 





2.PANTERA! 
Znów wróciła na salony w postaci długich płaszczy i krótkich kurteczek. Osobiście wolę opcję pierwszą.


 









3. Zamszowe ramoneski. Sama posiadam taką w wersji bordowej klik . Polecam zaopatrzyć się w taką wersję ramoneski, ponieważ jest znacznie cieplejsza od standardowej skórzanej.



4. Marynarki w paski i kratę. Zobaczycie je w każdej sieciówce, ale ja oczywiście polecam odwiedzić second hand , ponieważ takie modele były już popularne kilka lat temu.







  1.  5. Marynarki z ozdobnymi guzikami.






Oprócz modelki które przedstawiłam, nie możemy oczywiście zapomnieć o ponadczasowych dżinsowych katanach, oraz standardowych czarnych ramoneskach.


Na koniec kolaże modowe, utworzone za pomocą aplikacji Clotify. Zestawiłam ze sobą najbardziej porządane marki i modele tej jesieni. 







Wszystkie ubrania pochodzą z sklepu shopstyle.com

Zachęcam do zostawiania w komentarzach swoich opinii na temat jesiennych trendów. Ja na pewno chcę zaopatrzyć się w panterkowy płaszcz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz