Prosty sposób walki z niedoskonałościami.

27 wrz 2018

#KosmetycznyPost 

Cześć! Chcę wprowadzić na blogu na stałe posty kosmetyczne, ale nie będę pokazywać kosmetyków kolorowych. Pragnę skupić się tylko na pielęgnacji twarzy. Myślę, że takie posty będą fajną odskocznią od mody. W końcu zadbana cera to duży atut każdej kobiety. 
Od kilku miesięcy testuje kosmetyki firmy Botame. Są to w stu procentach naturalne kosmetyki.
Moja cera bardzo polubiła się z tą marką i wróciła do całkiem fajnej kondycji. Duży wpływ na stan mojej cery na pewno ma również miejsce mojego zamieszkania, tu gdzie obecnie się znajduje powietrze jest na pewno dużej lepszej jakości niż w Rybniku.
Czyste powietrze+peeling+hydrolat pomogły mi pozbyć się niechcianych wyprysków.

Nie wspomniałam jeszcze o kremie do rąk. Osobiście nie lubię kremów do rąk, ponieważ długo się wchłaniają i zostawiają lepki nalot. Zawsze po wizycie u kosmetyczki(paznokcie) Pani proponuje mi posmarowanie rąk kremem- odmawiam . Przychodząc do domu od raz sięgam po krem od Botame. Szybko się wchłania i nie zostawia tego obrzydliwego nalotu.

A to zdecydowany ulubieniec! 
Po prostu uwielbiam ten różany hydrolat. Wspaniale odświeża twarz.



 Peeling jest bardzo drobny, nie podrażnia mojej cery i świetnie usuwa podkład.
Podsumowując, polecam Wam wypróbować chociaż jeden z kosmetyków Botame.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz