Zobacz reklamę w której wzięłam udział.

15 paź 2018

Długo nie trzeba było czekać na PANTERE.
Idealnie komponuje się z jesiennym klimatem. Teraz możecie porównać co do Was bardziej przemawia , pantera czy zebra z poprzedniego posta. 
Jednak to nie koniec zwierzęcych stylizacji na moim blogu :D

Teraz zmiana tematu. 
Może pamiętacie mój post, który powstał w maju "wystąpię w reklamie". Jeśli nie to zapraszam tutaj klik. Pisałam Wam że wzięłam udział w reklamie dla modowej aplikacji Clotify. Mamy październik i w końcu mogę Wam pokazać efekt tej współpracy. Reklamę znajdziecie na końcu tego posta.
 W jakim celu powstała reklama?
Od kilku dni macie możliwość kupienia akcji. Każdy z Was może zostać akcjonariuszem Clotify! Więcej szczegółów znajdziecie tutaj klik
















Koszula Zara/ Spodnie Bershka/Pasek Mohito/Torebka Guess/Buty CCC/Opaska Takko Fashion

1 komentarz:

  1. Pięknie kochana wyglądasz *.* Cudownie wyglądasz w panterce, pozdrawiam i wpadnij do mnie;)
    Klaudia z modnenewsy.pl

    OdpowiedzUsuń